Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Stoku” Pawilon 102 w Kielcach zatrudni pracownika na stanowisko:

ANALITYK ZUŻYCIA MEDIÓW

Wymiar czasu pracy: pełny etat
Planowany termin zatrudnienia: od 01.11.2021 r.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego do sekretariatu Spółdzielni drogą e-mailową na adres: sekretariat@nastoku.kielce.pl lub dostarczenie dokumentów osobiście do siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej „Na Stoku” w Kielcach, os. Na Stoku Pawilon 102, 25-437 Kielce w terminie do dnia 15 października 2021r.

Informujemy, że wybrani kandydaci zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Na rozmowę prosimy zabrać ze sobą kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone szkolenia i kursy oraz świadectwa dokumentujące staż pracy,

Po zakończeniu procesu rekrutacji przedłożone dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie minimum średnie,
b) doskonała znajomość programu Excel,
c) zdolność analitycznego myślenia,
d) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
e) mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) miesięczne rozliczanie mediów w zasobach SM w układzie ilościowym i wartościowym tj. zimnej i ciepłej wody, gazu w rozbiciu na każdą budynek i nieruchomość,
b) rozliczanie w/w mediów na lokale mieszkalne i użytkowe dwa razy w roku,
c) analiza i kalkulacja zaliczek zimnej i ciepłej wody zgodnie z „Regulaminem kosztów zużycia wody zimnej i ciepłej i odprowadzania ścieków, dostaw ciepła i gazu” w rozbiciu na lokale,
d) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zakładową polityką rachunkowości spółdzielni,
e) dokonywanie operacji zdarzeń gospodarczych,
f) bieżąca analiza sald i obrotów na kontach księgowych związanych z mediami,
g) przygotowywanie danych do sporządzania analiz ekonomicznych oraz sprawozdań w okresach kwartalnych, rocznych oraz innych sprawozdań wymaganych ustawą o rachunkowości,
h) przygotowanie zaliczek, współpraca z firmą rozliczającą c.o. oraz nadzór nad rozliczeniem centralnego ogrzewania (wgranie do systemu, analiza rozliczeń itp.),
i) przygotowanie do planów finansowych Spółdzielni,
j) księgowanie zużycia zimnej i ciepłej wody, gazu oraz energii elektrycznej,
k) prowadzenie analizy zużycia zimnej i cieplej wody, gazu i energii elektrycznej oraz analizy kalkulacji cen zaliczek w/w mediów przedkładając przełożonym odpowiednie wnioski,
l) prowadzenie korespondencji z członkami/właścicielami lokali mieszkalnych i użytkowych w sprawach dotyczących mediów,
m) udział w komisjach w lokalach mieszkalnych i użytkowych i innych pod kątek weryfikacji prawidłowości funkcjonowania licznika, pomiernika,
n) udział w zależności od potrzeb w zebraniach Komisji i posiedzeniach Rady Nadzorczej.

3. Wymagane dokumenty:
a) Życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d) kserokopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach,
e) kserokopie świadectw dokumentujących staż pracy,
f) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

4. Oferujemy:
a) stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
b) pracę w młodym i dynamicznym zespole,
c) możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

5. Informacja RODO:
Administratorem danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Stoku” w Kielcach, os. „Na Stoku” Pawilon 102 (dalej: „Spółdzielnia”). W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Administratorem osobiście w siedzibie Spółdzielni, korespondencyjnie na ww. podany adres, pod nr tel. 41 331 23 15 lub 41 331 23 47 lub adresem e-mail: sekretariat@nastoku.kielce.pl
Dane osobowe kandydata do pracy przetwarzane są w celu przeprowadzenia przez Administratora procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) wyrażona przez kandydata zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), za którą uznaje się podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
b) wypełnienie obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikającego z przepisów Kodeksu pracy,
c) realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na weryfikacji kwalifikacji kandydata do wypełniania obowiązków na oferowanym stanowisku.
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Dostęp do Pani/Pana danych będzie mieć personel Administratora, jego podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na jego rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, archiwizacji i niszczenia dokumentów, portale rekrutacyjne i ogłoszeniowe, operatorzy pocztowi, kancelarie prawne), a także inni Administratorzy, w zakresie koniecznym w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz obsługi korespondencji z kandydatem.
Dane osobowe mogą być również udostępnione uprawnionym do tego organom państwowym.
Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
b) wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.