Godziny pracy spółdzielni
poniedziałek – środa 7:00 – 15:00
czwartek 7:00 – 17:00
piątek 7:00 – 13:00
Telefony w godzinach pracy Spółdzielni
- Biuro Obsługi Mieszkańca
- 41 331 23 47 wew. 20
- Sekretariat
- 41 331 23 15
- Centrala
- 41 331 23 47
- Inspektorzy nadzoru (pokój nr 10)
- 41 331 23 47 wew. 13 lub 28
- Inspektor nadzoru ds. budowlanych
- 883 861 211
- Inspektor nadzoru ds. elektrycznych
- 795 183 416
- Inspektor nadzoru ds. inst. sanitarnych
- 883 861 126
- Administratorzy osiedla (pokój nr 8 )
- 41 331 23 47 wew. 25
- Administratorzy osiedla (pokój nr 8 )
- 883 861 358, 883 861 605
- Kierownik działu technicznego (pokój nr 2)
- 41 331 23 47 wew. 11
- Informacja czynszowa (pokój nr 4)
- 41 331 23 47 wew. 14
- Księgowość (pokój nr 6)
- 41 331 23 47 wew. 18
- Główny księgowy (pokój nr 7)
- 41 331 23 47 wew. 12
- Obsługa Rad Nieruchomości, grunty (pokój nr 9)
- 41 331 23 47 wew. 19
- Sprawy członkowskie i mieszkaniowe (pokój nr 9)
- 41 331 23 47 wew. 21
Telefony po godzinach pracy Spółdzielni
- Dziennik zgłoszeń
- 41 331 23 47 lub 608 539 917
Przyjęcia interesantów
Przyjęcia interesantów przez Zarząd Spółdzielni odbywają się w każdy czwartek w godzinach 14:30 – 17:00 w gabinecie Prezesa Zarządu.
Przyjęcia interesantów przez członków Rady Nadzorczej odbywają się w każdy pierwszy czwartek miesiąca w godzinach 17:00 – 18:00 w Świetlicy Spółdzielni.
Przewodniczący Rady Nadzorczej zachęca również do kontaktu mailowego na adres: m.derecki@nastoku.kielce.pl
Formularz kontaktowy
- Administratorem danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Stoku” w Kielcach, os. „Na Stoku” Pawilon 102 (dalej: „Spółdzielnia”). W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Administratorem osobiście w siedzibie Spółdzielni, korespondencyjnie na ww. podany adres, pod nr tel. 41 331 23 15 lub 41 331 23 47 lub adresem
e-mail: sekretariat@nastoku.kielce.pl - Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość.
- Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
- Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania, a po jego upływie do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń cywilnoprawnych.
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b) wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.